Space
NOUTATI
Space Space Space Space Space Space
Space
Space
Loading
PROGRESS ICT SOLUTIONS   |   ERP (WINLINE)
space

ERP (WINLine)



Winline - descriere functionalitati

WINLine logoScopul suprem al dezvoltarii noastre este cresterea productivitatii clientilor nostri si astfel sa le aducem un castig clar si cuantificabil.
Folosirea produselor MESONIC optimizeaza procesul de munca, economisind astfel timp si reducand costuri.

In prezent lucreaza peste 60 de angajati la dezvoltarea solutiei MESONIC.
Aproximativ 350 de dealeri autorizati din Germania, Austria si Elvetia distribuie si ofera consultanta pentru produsele noastre.

MESONIC numara in acest moment 4 reprezentante, in Germania, Austria, Italia si SUA.
Printre clientii nostri putem numara cateva zeci de mii de utilizatori ale programelor noastre provenind din diverse branse ale comertului, industrie, prestari servicii, precum si din administratie publica.

Pentru noi reprezinta o prioritate sustinerea celor mai moderne tehnologii, astfel protejand pe termen lung investitiile clientilor nostri.
Pentru a asigura aceasta promisiune, investim continuu in noi tehnologii si in permanenta specializare a angajatiilor nostri.

Aceasta este piatra de temelie a Garantiei Dezvoltarii MESONIC, garantie care asigura utilizatorilor nostri fiabilitatea pe termen lung, indiferent de platforma aleasa.

in cazul nostru, aceasta idee a luat nastere in anul 1978, anul infiintarii companiei.


Precum toate ideile bune, ea este foarte simpla: am dorit sa cream programe atat de usor de utilizat si cuprinzatoare, incat sa poata fi folosite de majoritatea companiilor.

Ideea noastra: programe standard pentru contabilitate, administratia afacerilor si E-Business.

Produsele noastre:

WINLine, Corporate WINLine si WINLine WEB Edition se deosebesc nu numai prin gama larga de servicii dar mai ales prin functionalitatile eficiente care le asigura.


Specializarea pe domeniile centrale ale companiilor, ne ofera posibilitatea sa fim mereu la cel mai inalt nivel tehnologic.Acest fapt este confirmat si de catre auditori acreditati.

Solutia WINLine este o solutie modulara, structurata pe departamentele si cerintele dintr-o companie :

  • Contabilitate financiara
  • Contabilitatea conturilor de Imobilizari
  • Contabilitatea de gestiune/ de cheltuieli
  • Gestiunea marfurilor
  • Prelucrarea comenzilor
  • Productie
  • E-Business

Solutia WINLine este adaptata in functie de procesele dintr-o companie.


Am detaliat mai jos cateva din caracteristicile solutiei :

  • solutie multicompanie (poate tine evidenta pentru un numar nelimitat de sucursale, filiale, puncte de lucru si firme);
  • solutie multilingva (permite configurarea limbii in care vor fi afisate toate meniurile in sistem, pe fiecare statie de lucru in parte);
  • solutie multi-valuta: permite lucrul cu mai multe valute, cu conversia automata a valorii dintr-o valuta in alta;
  • conversia automata in unitati de masura alternative;
  • solutie multi-utilizator, permitand adaugarea ulterioara de utilizatori suplimentari;
  • solutie flexibila (usor de configurat si parametrizat, posibilitatea memorarii setarilor fiecarui utilizator, precum si personalizarea rapoartelor generate de sistem);
  • usurinta in utilizare, fiind accesibila chiar si utilizatorilor cu cunostinte minime de operare pe calculator; meniurile si functionalitatile pot fi apelate cu ajutorul mouse-ului sau prin combinatii de taste;
  • scalabila (se poate porni de la o configuratie minima, ulterior putandu-se adauga module suplimentare);
  • permite preluarea datelor din aplicatiile existente si exportul datelor in diferite formate (Excel, PDF, XML, text, etc.);
  • adaptata permanent la schimbarile impuse de dinamica mediului concurential in care evolueaza compania.
  • se actualizeaza permanent cu modificarile legislative care apar si pot influienta aplicatia, precum si extinderea ulterioara a functionalitatilor la dorinta clientului.


ERPMajoritatea afacerilor incep printr-un dialog.
Clientii ne informeaza despre problemele din cadrul companiilor lor sau despre lipsa de coordonare a activitatilor, dificultati care cauzeaza pierderi de timp si de bani.
Cu alte cuvinte, incepem prin descoperirea slabiciunilor care impiedica derularea lina a proceselor de munca, si cautam posibilitati de a le izola.
Conceptele cele mai reusite, sunt cele discutate si testate impreuna cu clientii si partenerii nostri, inaintea implementarii lor in activitatea de zi cu zi.

Solutii pentru toate tipurile de companii. Pentru a lua decizii corecte trebuie sa avem informatii corecte, mai ales despre propria companie.
Indiferent daca lucram in comert, prestari servicii, industrie, administratie publica sau in diverse organizatii obstesti, ne confruntam cu factorul economic, astfel un software bine conceput nu este doar util, ci mai presus de toate contribuie la economisirea timpului si la reducerea cheltuielilor.

Solutia WINLine se adreseaza unei game largi de clienti, marimea companiei Dvs. nu reprezinta un criteriu de eligibilitate: Comanda Dvs., este ceea ce ne intereseaza.

Produsele noastre sunt folosite in companii medii si mari:

  • in productie,
  • export, en gros si en detail,
  • prestari de servicii,
  • pentru organizatii obstesti,
  • pentru institutii publice,
  • companii de asigurari,
  • ... acele companii care doresc simplificarea si imbunatatirea procesului de munca.

Succesul cu care ne mandrim:

Peste 50.000 de companii, asociatii si institutii de invatamant cred in experienta si forta inovatoare MESONIC.

Secretul este identificarea conexiunilor.

in ziua de azi, sistemele computerizate ne ofera posibilitati despre care, pana de curand, nici nu am visat.

Ele ne ajuta sa satisfacem in curand si mai multe din cerintele clientilor nostri:

  • Programe online de tip asistent si cautare hypertext, care reactioneaza la obiceiurile individuale ale utilizatorilor, vor permite scolarizarea extrem de usoara si rapida.
  • Asigurarea de catre MESONIC a unui flux informational continuu catre clienti, asigura utilizatorul ca este informat de ultimele tendinte ale tehnicii si permite o scolarizare nelimitata.
  • Conectarea programelor MESONIC la Internet deschide cai de comunicare noi fiecare angajat abilitat poate transforma oricare din rapoartele listate in site-uri sau poate accesa date ale programelor MESONIC, online.
  • Cu ajutorul software-ului WINLine WEB EDITION comenzile primite prin WEB-SHOP pot fi exportate in modulul de prelucrare a comenzilor.
  • Puteti comunica in cel mai simplu mod informatii legate de pret, stoc sau chiar ofertele promotionale.
  • Datorita bazei de date deschise, programele altor furnizori de softuri pot fi integrate usor. Astfel putem crea rapid, solutii individuale pentru clientii nostri.

Securizare si retea
Ceea ce putem face, este sa realizam un mediu in care securi-tatea datelor persista si in cazul, in care apare o eroare de hardware.Siguranta este asigurata printr-o comanda integrata, care permite stocarea simpla si rapida a datelor, datorita folosirii bazelor de date Microsoft Jet-Engine, Microsoft Database Engine (MSDE) sau Microsoft SQL, cele mai rapide si sigure variante ale momentului.
Programul contine o verificare de rutina care recunoaste momentul necesar controlarii consistentei datelor. Cu ajutorul acestuia putem reactiona din timp la eventuale-le erori ale hardului.

Securizarea datelor presupune ca soft-ul functioneaza si in afara conditiilor optime, rezistand la problemele cotidiene. Chiar daca acum va prezentam doar cateva aspecte ale colaborarii noastre, este evident ca ne asteapta provocari captivante. Prin recunoasterea conexiunilor inca de azi si introducerea lor in solutia dumneavoastra, asiguram investitia Dvs.

Implementare
De peste 10 ani oferim clientilor solutii complete, de la aplicatii standard, pana la solutii customizate, valide pentru client si servicii specifice de implementare, incluzand:

  • initierea proiectului, scopul acestei faze fiind acela de a furniza planificarea initiala si pregatirea intregului proces, de a identifica cerintele specifice, necesarul hardware/ software, de a stabili persoanele ce vor fi implicate in proces;
  • instalarea licentelor;
  • documentatie (manuale de utilizare, proceduri, etc.);
  • cursuri de instruire
  • setarea sistemului de baza prin implementarea cerintelor/ functionalitatilor generale si a circuitului de documente pentru a putea incepe utilizarea acestuia;
  • asistenta la inchiderea primei luni de lucru in mod real in sistem;
  • dezvoltarea, testarea si implementarea eventualelor functionalitati suplimentare, astfel incat sistemul sa acopere integral si eficient cerintele specifice ale clientului.

Procesul de implementare se concentreaza asupra constituirii unei echipe comune Progress-ICT client, care sa coordoneze derularea proiectului.
In viziunea noastra, aceasta abordare reprezinta garantia unei relatii de lunga durata si totodata fundamentul unui parteneriat de durata.

Ca sa va decideti asupra unei solutii, trebuie sa o "probati"
: va stam la dispozitie pentru o DEMONSTRATIE practica pe cerintele dumneavoastra.


Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati


Space
NEWSLETTER
Space
Space
SUPORT
Space
Email TeamViewerQS.exe My status Email
Space
CERTIFICARI
Space Microsoft

Dell

CAS genesisWorld

Mesonic

VMware