Space
NOUTATI
Space Space Space Space Space Space
Space
Space
Loading
PROGRESS ICT SOLUTIONS   |   CRM (GENESIS WORLD)
space

CRM (Genesis World)



Brosura CAS - Progress 2012
CAS genesisWorld
CAS genesisWorld – excelenta in relatiile cu clientii
150.000 utilizatori se bazeaza pe produsele CRM de la CAS.

De-a lungul anilor, competitia in majoritatea pietelor a devenit din ce in ce mai acerba si a necesitat o orientare permanenta a strategiei companiei catre client. Astazi, clientii isi doresc mult mai mult. Pe langa functionalitatile comune ale solutiilor, preturile aferente pietei si un nivel ridicat de profesionalism, clientii isi doresc interactiune personalizata si profesionala, dar  si servicii de excelenta. Strategia ideala pentru succesul pe termen lung al companiei dumneavoastra : adaptarea proceselor si serviciilor in vederea satisfacerii nevoilor clientilor dumneavoastra si alinierea sistematica a operatiunilor activitatii dumneavoastra.

CAS CRM asigura succesul de durata al companiei dumneavoastre.

Prin filozofia noastra “Succes prin Excelenta in relatiile cu clientii”, am dezvoltat si prospectat solutii CRM pentru intreprinderi mici si mijlocii, precum si companii mari, incepand cu anul 1986. Clientii nostri beneficiaza de administrarea profesionala a clientilor, informatii transparente, proceduri comerciale eficiente si solutii create cu precizie. Rezultatul: succes de durata prin relatii de lunga durata cu clientii si avantaje competitive. Astfel clientii nostri, precum si noi am experimentat o dezvoltare evidenta de-a lungul anilor.

Vedere de ansamblu asupra functionalitailor CAS genesisWorld



Fiecare zi de lucru incepe cu tabloul de bord care se deschide cand CAS genesisWorld este initiat. Ofera fiecarui angajat o vedere de ansamblu, scurta, individuala privind informatiile,sarcinile, zilele de nastere, proiectele in desfasurare, adresele noi, apelurile pierdute, intalnirile, oportunitatile, rapoartele, documentele recent schimbate, concedii etc. In acest fel, oricine este imediat tinut la curent.

Tabloul de bord al clientului, tabloul de bord al proiectului, tabloul de bord de marketing si tabloul de bord suport pot fi stabilite in mod individual.

Fiecare are toate informatiile relevante dintr-o privire. In acelasi timp, nu sunt prezente doar inregistrari de date standard ci si link-urile lor. Asadar un tablou de bord afiseaza o intalnire cu “grad de importanta 1”, inclusiv sarcinile sale conexe si logul de modificari.
Vizualizarea agregata din tablou evalueaza inregistrarile de date, de exemplu drept tabel, diagrama sau valorificare calitativa RAG. In RAG, statutul unui proiect poate fi cotat folosind culorile rosu, galben si verde. Diagramele sunt interactive: cu un singur click pe un segment, inregistrarile de date corespunzatoare sunt afisate in lista separata.



Loialitate mai mare a clientului si afaceri profitabile
CAS genesisWorld va va ajuta in procesul de management al informatiilor si clientilor cu functii importante. Editia standard consta intr-un suport indispensabil pentru un CRM de succes pentru intreprinderile mici si mijlocii. Editia Premium si Suite furnizeaza companiei functii si module auxiliare adaptate in mod precis.

Managementul adreselor pentru o calitate optima a datelor
CAS genesisWorld pastreaza adresele intr-o baza de date centrala. Administrarea adreselor este organizata prin impartirea lor in trei tipuri diferite de inregistrari de date: companii, persoanele acestora de contact si contacte individuale. Cu Unicode caractere chinezesti, grecesti sau chirilice sunt de asemenea afisate corect in adrese. Categorizari individuale precum client, prospect, partener sau furnizor A, B, C va permit sa selectati rapid continutul dorit pentru listele de distributie Cu functia “Change selection” puteti schimba diferite campuri din inregistrarile de date selectate in acelasi timp.



Planificare inteligenta cu intalniri, calendar si procese automate
Cu un management al intalnirilor simplu si bine organizat in CAS genesisWorld toti angajatii reduc la minimum timpul pentru organizarea intalnirilor. Wizard-ul intalniri, cauta automat intalniri pentru unul sau mai multi participanti luand in considerare timpul, locatia, durata, resursele necere.

Exchange connect
Acest modul sincronizeaza date precum email-uri si intalniri intre CAS genesisWorld si Microsoft Exchange®/Microsoft Outlook®. In acest fel se creeaza un dosar complet al clientului, chiar daca CAS genesisWorld nu este instalat pe toate calculatoarele dar se lucreaza in paralel cu CAS genesisWorld si Microsoft Outlook®.

Sarcini si monitorizari pentru activitati eficiente
CAS genesisWorld administreaza cereri, plangeri, solicitari de servicii, concedii, absente si invoiri pe caz de boala. Sarcinile pot fi create drept actiuni cu reminder si liste. In plus, pot fi afisate pe o axa a timpului, langa alte evenimente si/sau intalniri. Pot fi prioritizate, delegate si selectate in functie de categorii. Astfel, totul este stabilit in functie de fiecare angajat.

Functii pentru marketing

Cautare profesionala si functii de filtrare
Pe langa cautarea globala si specifica, CAS genesisWorld ofera o cautare fonetica, care poate executa o cautare chiar si in cazul unor adrese scrise diferit. De exemplu, Dl. Meyer de la Schmitt&Co. poate fi gasit chiar daca utilizatorul cauta pe Maier de la Schmitt&Co. Cautarea extinsa si functiile de filtrare sunt de asemenea folositoare pentru alcatuirea unor liste de distributie cu grupuri tinta specifice.

Campanii pe nivele multiple folosind canale de cumunicatie diferite
Cu ajutorul modulului de marketing optional, campanile pe nivele multiple sunt, de asemenea, planificate si implementate in mod rapid.
Graphical workflow designer asigura o implementare de ansamblu si structurata chiar de la inceput.
Functiile standard ale CAS genesisWorld sunt folosite, de asemenea, aici: adresele pot fi adaugate sau retrase repede din lista de distributie cu ajutorul functiei drag and drop sau prin apasarea unui buton. Cand se trimit mesaje se iau in considerare tipurile canalelor de comunicare preferate: adresele sunt atribuite in mod automat actiunilor standard corespunzatoare (de ex. e-mail, prin posta).
Modulul marketing permite salvarea reactiei clientului direct in adresa, ceea ce permite o monitorizare consistenta.
Include, de asemenea, bugetul si costurile si ofera evaluari extensive pentru a masura succesul.
Cu ajutorul modului de marketing optim pot fi planificate si implementate campanii cu diferite faze si rezultatele lor pot fi evaluate.

Management de campanii pentru marketing efectiv
Cu CAS genesisWorld, grupuri tinta specifice pot fi usor selectate din baza de date centrala, cu adrese si activate in functie de canalul de comunicare dorit, prin e-mail, scrisoare sau telefon.
Pentru a face acest lucru sunt disponibile numeroase sabloane si un wizard al campaniilor de marketing, pentru mailing personalizat.

Functii pentru vanzari



Comunicati mai bine prin managementul documentelor
Managementul documentelor incepe cu sabloane pentru scrisori, faxuri si e-mail-uri.
Aceasta economiseste mult timp in corespondenta zilnica dar si cand se trimit combinatii de scrisori personalizate, faxuri si e-mail-uri.
Interfata flexibila cu produsele Microsoft Office® face posibila inregistrarea sau schimbarea documentelor direct in Microsoft Office®. Versiunile anterioare sunt disponibile accesand functia “versiuni anterioare”. Pentru a integra fisierele externe, in CAS genesisWorld, exista functia drag si drop. In acest fel puteti salva toate documentele care sunt pastrate central in CAS genesisWorld..
Puteti gasi fiecare utilizator in orice moment prin utilizarea unei cautari de text intreg. Se creeaza repede vizualizari listate pentru anumite documente prin filtrarea categoriilor, exemplu: cotatii, oferte, protocol, contract, etc. Toate documentele sunt protejate prin drepturi de acces.

Conexiunea cu centrala telefonica. Contact complet
Conexiunea cu centrala telefonica permite formarea numerelor de telefon cu un click. CAS genesisWorld recunosate apelurile intrate, deschide fereastra cu adresa clientului corespunzator sau un log de apeluri, unde sunt inregistrate date despre convorbire.
Log-ul de apelari este conectat in mod automat cu adresele corespunzatoare numerelor de telefon.
Apelantii necunoscuti pot fi controlati de un furnizor extern de servicii adrese.
CAS genesisWorld alcatuieste liste cu apleuri nereceptionate si alte liste de exemplu: apeluri efectuate sau primite sau care trebuiesc efectuate etc.



Eficienta si siguranta in planificare cu oportunitati

Obiectul “Oportunitati de vanzare” formeaza intregul process de vanzare incepand cu inregistrarea lead-urilor prin faza de ofertare si continuarea unei vanzari prin After Sales.
Personalul care se ocupa de vanzari este sustinut de exemplu de “Urmatoarea activitate” care arata actiunile pe termen scurt, fie o convorbire telefonica, o intalnire sau un apel care va fi executat.
Evaluarile oportunitatilor sunt posibile in functie de drepturile de acces si pot fi usor transferate, de ex. in Microsoft Excel®.Analizele punctelor tari si slabe cu privire la oportunitati pot fi, de asemenea, implementate pentru a localiza cele mai profitabile prospecte si clienti si pentru a face predictii de vanzari mai adecvate.


Vanzare mai eficienta cu Modulul vanzari
Modulul optional de vanzari extinde functiile oportunitatii in CAS genesisWorld, astfel incat toate structurile si metodele de vanzare cu propriile lor criterii, teritoriile allocate vanzarilor, observarea concurentei, cataloagele cu produse etc. sa poata fi ilustrate ierarhic.
Etapele si activitatile pot fi definite in mod liber. Angajatii gasesc si creeaza toate documentele vanzarilor in CAS genesisWorld: cotatii, contracte si facturi. Raportarea se face pe intreaga baza de date: in acest fel probabilitatea unei vanzari este inclusa in calculul tuturor factorilor de influenta, sunt evaluate lead-urile si se pregatesc prognozele.
.

Serviciul de actiuni cu informare automata
Serviciul de actiune si notificare automatizeaza rapid procedurile standard. De exemplu, informeaza departamentul de vanzari daca s-a adaugat ceva la dosarul clientului sau va trimite un e-mail de felicitare cand un potential client devine client efectiv.
Atrage atentia cu privire la zilele de nastere care urmeaza si trimite urari predefinite cu ocazia zilei de nastere, monitorizeaza termenele, stabileste intalnirile, log-urile de apeluri si sarcinile daca au loc anumite evenimente precum “emiterea de facturi” sau “stabilirea oportunitatii”.
Un membru al Departamentului de vanzari poate defini foarte simplu mesajele predefinite.
Mesajele obligatorii si regulile mesajelor pot fi stabilite la nivel central.

Modulul conectare ERP integreaza planificarea resurselor companiei
Cu ajutorul modulului conectare ERP si cu o interfata la un anumit sistem ERP, dosarul clientului, precum si informatiile CRM si ERP pot fi vizualizate. Fara a trebui sa se schimbe aplicatia, utilizatorul deschide facturile, bonurile de livrare si listele direct in CAS genesisWorld. Sistemul sincronizeaza adresele in mod automat intre aplicatia CRM si ERP.
Un catalog cu produse usor de pregatit cu poze si mijloace suport pentru vanzari face din CAS genesisWorld sistemul central pentru vanzari.


Functii pentru managementul serviciilor si proiectelor

Modulul "Project" asigura succesul proiectelor
Modulul optional "Project" extinde functiile managementului proiectelor ale CAS genesisWorld. Fluxul de lucru estedefinit prin etape si modele pentru proiecte. Angajatii si resursele materiale primesc roluri in cadrul procesului. In mod corespunzator, doar anumite module solicitate si roluri trebuie selectate si atribuite angajatilor responsabili ca implementarea unui proiect de achizitii. Un tree view (vizualizare arbore) flexibil, configurabil, cu o diagrama Gantt integrata si dependente predecesoare-succesoare garanteaza o vedere de ansamblu bine structurata. Secvente extinse ale proiectului, precum si utilizarea si disponibilitatea resurselor planificate sunt prezentate in mod consistent in acest mod.

Planurile din Microsoft Project si Open Workbench pot fi, de asemenea, incluse. Resursele sunt planificate la nivelul precedent si sunt prezentate clar intr-o vizualizare de utilizare. Orele, cheltuielile si serviciile furnizate de parti terte sunt inregistrate si sincronizate cu bugetul.

Pentru cotele individuale, utilizatorul inregistreaza costurile zilnice si orare pentru serviciile cotate si listele si preturile reduse specifice clientilor in catalogul cu produse CAS genesisWorld.

Controlul coerent, desfasurarea proiectelor la timp si cu costuri reduse, prognoza oportunitatilor cu ponderea cifrei de afaceri si planificarea bugetului potrivit contului de cheltuieli extind gama posibilitatilor.Transferul integrat al deciziei catre management contribuie, de asemenea, la o aranjare de succes a proiectelor.

Helpdesk pentru managementul profesional al serviciilor
Cu ajutorul modulului auxiliar Helpdesk, solicitarile pentru asistenta sunt inregistrate si rezolvate in mod eficient. Angajatii incheie contracte de prestari servicii, sunt informati despre produsul utilizat si mentin acordurile individuale. Defectiunile si transferurile sunt asistate in calitate de notificari interne si externe bazate pe reguli.

Inregistrarea automata sau manuala a orelor garanteaza un control complet asupra costurilor serviciilor.
In timpul evaluarii defectiunilor, serviciul prestart pentru clientii individuali este documentat per client si acoperirea costurilor serviciilor poate fi adoptata la intervale regulate. Defectiunile procesate ajung in baza de date FAQ (intrebari frecvent adresate). Documentele FAQ sunt disponibile pentru a asista angajatii care cauta usor prin acestea. Documentele FAQ selectate pot fi puse la dispozitie extern printr-un portal online.

Modulul Timeclient online pentru conturile de cheltuieli
Cu ajutorul modulului Timeclient online, care poate fi obtinut separat, baza de date Field Service inregistreaza orele proiectelor si deplasarilor, cheltuielile zilnice si voucherele de cheltuieli, direct prin interfata web special dezvoltata.
Foaia de parcurs a soferului inregistreaza numarul de kilometri si face diferenta intre deplasarile in interes de serviciu si deplasarile private.

Mobilitatea – Bine informat in orice moment si in orice loc
Cu ajutorul functionalitatilor mobile, consultantii clientilor pot procesa adrese, intalniri si sarcini din sistemul CRM al CAS genesisWorld in orice moment utilizand dispozitivul lor mobil sau prin internet si pot crea noi inregistrari de date. Sediul central al companiei si sucursalele pot lucra, de asemenea, pe aceeasi baza de date.
Urmatoarele posibilitati sunt disponibile in acest scop:
• Replicarea datelor permite lucrul in modul “off line” si sincronizarea cu baza de date centrala.
• Acces Web asigura accesul online prin browser-ul Internet
• Acces mobil faciliteaza accesul direct folosind dispozitivele mobile precum PDA si telefoane Smart

Mobile CRM pentru Blackberry
Chiar si utilizatorii Blackberry au acces direct la CAS genesisWorld.
Mobile CRM pentru Blackberry ofera functiile cel mai frecvent folosite: cautare, actualizare si vizualizare dosar cu adrese, intalniri si sarcini, conexiune la telefon si e-mail.

Sincronizare de date cu Mobile sync
Mobile sync este disponibil pentru a replica date intre telefonul mobil si sistemul CRM.
Sincronizarea datelor poate - in functie de dispozitiv - sa aiba loc la locul de munca folosind o statie de andocare, conexiune prin cablu, infrarosu sau Bluetooth; sincronizarea este de asemenea posibila prin WLAN, GSM sau GPRS, pentru mobilele cu sisteme de operare Symbian si Windows Mobile.
CAS genesisWorld sync este bazat pe tehnologia mobiaccess a Infomatix.


Functii pentru raportare



Evaluarile si rapoartele creeaza siguranta planificarii
Pot fi create usor tot felul de rapoarte cu CAS genesisWorld pe baza intregii baze de date.
Rapoartele actualizate automat si compilatiile de diferite rapoarte aduc utilizatorul la un nivel maxim de analiza.
Cu un singur click fiecare raport poate fi deschis si procesat.
Rapoartele pot fi in forma de tabel, grafic, diagramei … (grafic circular, grafic cu bare).
In CAS genesisWorld pot fi usor create rapoarte noi prin intermediul a mai mult de 80 sabloane predefinite: incepand cu oportunitati pana la potentialul asteptat al vanzarilor, evaluari campanii si pana la sarcini si resurse alocate pentru diferite actiuni. Cu o previzualizare, rapoartele pot fi controlate si corectate daca este necesar.
Rapoartele automate, ofera suport pentru evaluarile care sunt pregatite in avans dupa criterii liber definite si trimise prin e-mail catre persoane prestabilite.

Analiza face evaluarile mai usoare
Modulul Analiza extinde functiile standard ale CAS genesisWorld pentru analizele multidimensionale si evaluarile datelor companiei.
In aceasta privinta, datele ERP si CRM sunt prezentate in mod structurat, de exemplu, cifra de afaceri per unitate timp potrivit teritoriilor si canalelor vanzarilor.
Analiza utilizeaza tehnologia OLAP si se bazeaza pe programele HaPeC-Xstream si Cognos Powerplay.

Modulul raportare complementeaza functiile pentru rapoarte
Raportul este disponibil drept un modul suplimentar pentru CAS genesisWorld.
Functiile de filtrare flexibile permit evaluarea inregistrarilor de date, a link-urilor si orelor de lucru de-a lungul mai multor niveluri.
Campurile numerice individuale, numarul inregistrarilor de date conectate, precum si numarul total al link-urilor poate fi afisat drept total, minim, maxim sau mediu si rezultatele pot fi usor exportate in Microsoft Excel® sau Microsoft Access.
Prin integrarea in Crystal Reports, rapoartele cristal sunt integrate in CAS genesisWorld si prezentate grafic.




Flexibilitate pentru utilizatori si administrator


Fiecare companie are procese de lucru, proceduri si obiective individuale. Acest lucru se aplica fiecarui angajat individual.

Cu CAS genesisWorld numeni nu trebuie sa se adapteze la proceduri noi, specifice programului, ci mai degraba CAS genesisWorld adopta flexibilitatea la nevoile existente si la procedurile individuale.

Fiecare utilizator poate, de exemplu, sa adapteze formaturi de liste, functii de filtrare, calendare (pe echipa) si elemente de navigare potrivit cerintelor sale.

Vizualizarile navigatorului pot fi salvate la cerere si trimise colegilor.
Setarile sunt pastrate in baza de date, pentru ca utilizatorul sa lucreze cu calculatorul in oricare loc de munca dorit. In plus, se poate determina cine are dreptul sa importe si sa exporte date si cine poate folosi adresele sau cine poate executa copii.

Administratorul implementeaza sarcinile cu usurinta prin alocarea drepturilor.

CAS genesisworld stabileste legaturi

CAS genesisWorld se integreaza standard cu Microsoft Outlook cat si cu sisteme ERP sau alte aplicatii des intalnite in mediul de afaceri.
CAS genesisWorld formeaza mediul de lucru central care aduna toate informatiile pentru utilizator sub o singura interfata.
Multe legaturi practice si solutii suplimentare simplifica activitatea intreprinderilor mici si mijlocii.
Sunt dezvoltate in continuu noi add-on si solutii - chiar si pentru solicitari individuale.
Aceasta rezulta in solutii pentru numeroase sectoare :

  • Automotive
  • Banci
  • Cercetare
  • Universitati
  • Industrie
  • Servicii de inginerie
  • Servicii IT
  • Şcoli
  • Turism
  • Consultanta in management
  • Asociatii
  • Asigurari

Internationalizare
CAS genesisWorld este pregatit pentru a fi folosit la nivel international.
Cu Unicode, caracterele chinezesti,grecesti sau chirilice sunt, de asemenea, afisate correct in adrese.
In aceasta privinta, adresele sunt prezentate in formaturile specifice tarilor.
CAS genesisWorld este disponibil in urmatoarele versiuni de limba: germana, engleza, franceza, italiana, olandeza, spaniola, Multilingvismul este continuat in asistenta input si in navigator.

Zona orara pentru relatiile globale de afaceri
Prin utilizarea internationala a produselor CAS trebuie sa poti lucra in diferite zone orare.
Lucrul important aici: prezentarea corecta a activitatilor sensibile la zonele orare precum intalniri, sarcini, concedii si convorbiri telefonice.
Acestea sunt afisate in vizualizarea zilnica si saptamanala a zonei orare folosite : ceha, maghiara, croata, romana, turca, polona

Ca sa va decideti asupra unei solutii, trebuie sa o "probati": va stam la dispozitie pentru o DEMONSTRATIE practica pe cerintele dumneavoastra.


Pentru mai multe detalii va rugam sa ne contactati


Space
NEWSLETTER
Space
Space
SUPORT
Space
Email TeamViewerQS.exe My status Email
Space
CERTIFICARI
Space Microsoft

Dell

CAS genesisWorld

Mesonic

VMware